zaterdag 20 januari 2018

Een bereikbare, duurzame en vitale gemeente is prioriteit voor D66

D66 Raalte heeft haar verkiezingsprogramma voor de Gemeenteraadsverkiezingen 2018 deze week aan de leden van D66 Salland mogen presenteren en presenteert het nu ook aan u.
In het programma “Raalte: Betrouwbaar en levendig hart van Salland” gaan wij in op wat wij voor de komende periode en de komende generaties belangrijke onderwerpen vinden.

Wij willen een aantrekkelijk Salland om te wonen, te leven en te recreëren. D66 wil een gemeente Raalte die bereikbaar is, waar iedereen zich vrij voelt, thuis is en meedoet. Waar we elkaar vertrouwen. Een vitale gemeente die samen met haar inwoners beslissingen neemt en bouwt aan een duurzame toekomst.

Wij willen werken aan Een toekomst waar iedereen meetelt. Want in Salland krijgen we het voor elkaar.

Van D66 mag Raalte haar ambities duidelijker uitspreken en op een aantal vlakken veel hoger leggen zoals bijvoorbeeld op het gebied van duurzaamheid. Onze lijsttrekker Bert Terlouw geeft in zijn voorwoord al aan dat D66 Raalte trots is op wat er bereikt is. En net als de vorige jaren beloven wij u geen gouden bergen, maar wel een kritische blik op wat er met uw geld gebeurt en wat de gemeente Raalte en haar inwoners hiervoor krijgen. D66 Raalte zal zich hiervoor blijvend inzetten, ook in de komende periode en met uw stem kan onze invloed nog groter worden.

Wij hopen dat het u inspiratie krijgt om te gaan stemmen op 21 maart 2018. Deze oproep doet Bert Terlouw aan u: Maak gebruik van uw democratisch recht en breng op 21 maart 2018 uw stem uit.

D66_Raalte_-_Programma_2018-2022